Selamat Datang!!!

Salam semua.... saya baru sahaja cuber - cuber buat blog nie... maaf yer kalau blog tak berapa cantik...untuk kengkawan semua saya... baru jer ceburkan diri dalam bidang pembuatan cenderamata perkahwinan berasasakan foam ... saja nak beralih angin kat bawah nie ada beberapa contoh cenderamata saya yer.... feel free to browse k!!







Haaa... Bakul Gula nie Sesuai nak buat isi gula-gula masa kawin... Sweettt




Satu harganyer 80 sen jer... tapi kalau amik bebanyak.... murah lagi




Comel tak... :-)






Kalau berminat bagiler komen yer!!!





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Selamat Datang!!!"

  1. cookiequeen says:
    October 30, 2008 at 4:20 AM

    yes...i berminat dgn bakul telur tu tapi di mne boleh saya view produk tu sebelum saya purchase in bulk