Hidup ini Penuh Dugaan..


Salam semua... rasanya dah terlalu lama saya tak update blog... maaf terlalu sibuk dengan urusan perniagaan.... terima kasih buat mereka yang membuat tempahan untuk majlis perkahwinan... insyallah kalau masa mengizinkan saya akan cuba menerima tempahan lain...
untuk pengetahuan semua saya sudah hampir 5 bulan menyiapkan satu kontrak yang besar amaunnya... justeru itu kesibukan yang melanda membuatkan saya kurang berkesempatan menghasilkan foam souvenir yang baru..... sebagai seorang ahli perniagaan specially ME-LAYU.. masalah yang utama selalu dihadapi ialah kekurangan sumber kewangan untuk mengembangkan perniagaan... segala macam insentif yang kerajaan wujudkan umpama melepaskan batuk di tangga...tak pun seperti menjadi pengemis maka betullah kalau saya katakan melayu kita kian ME-LAYU. Pelikkkan... tapi itulah natijah yang kena peniaga melayu terima... bukan senang untuk senang dan bukan susah nak susah... walau bagaimanapun hidup mesti kita teruskan.. cara macam mana untuk kita hidup... kena-kena fikirkan sendiri... seperti kata madah ini:-
"esok pasti ada sinar... bagi tiap insan yang tabah menghadapi tiap dugaan mendatang"
-wassalam-
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Hidup ini Penuh Dugaan.."

  1. Rsn comey says:
    July 23, 2009 at 5:03 AM

    hai....lawo ler design u ni...
    U blh designkan fridge magnet tak ?